• Zaniedbania wielu lat

    Zaniedbania wielu lat

    Zdrowie jest tym o czym często zapominamy. Lekceważymy wszystkie objawy, zmniejszamy ilość rucha i odżywiamy się niezdrowo. To wszystko ma wpływ na nasz organizm. Wszystko jest pięknie kiedy nic nam nie dokucza. Młodzieńcze lata jednak mijają a nasze nawyki się nie zmieniają. Rośnie warstwa tłuszczowa, stajemy się otyli, próby różnych diet nie pomagają. Chwilowy spadek …»
  • Kobiece kompleksy

    Kobiece kompleksy

    Pytając kobiet czy są diety których nie stosowały nie zdziwimy się za bardzo jeśli powiedzą że chyba już wszystkie wypróbowały. Magia bycia wiecznie pięknym, kolorowe zdjęcia w gazetach światowych gwiazd sprawiają, że nie ma problemu wpadnięcie w kompleksy. Niestety nie tak to wszystko powinno wyglądać. Na ten cały piękny i wyjątkowy świat znany z Internetu, …»

Zdrowe serce – jak o nie zadbać?

Nie od dziś wiadomo, że serce należy do najważniejszych organów naszego organizmu, dlatego warto o nie zadbać. Jeszcze kilka lat temu zawały przytrafiały się głównie osobom starszym, dziś problem ten dotyka nawet trzydziestolatków, a taki stan rzeczy wynika głównie z niezdrowego trybu życia.

Nadmiar obowiązków w pracy i towarzyszący im stres, źle zaplanowana dieta, nadużywanie alkoholu czy brak jakiejkolwiek aktywności fizycznej w dużej mierze wpływają na obniżenie kondycji serca, co może być groźne nie tylko dla naszego zdrowia, ale i życia. Co robić, aby zapobiegać zawałom? Bardzo ważne jest stosowanie diety zawierającej wszystkie cenne dla naszego organizmu składniki. Należy przy tym wyeliminować tłuste potrawy, których spożywanie podnosi poziom cholesterolu we krwi. Kolejnym ważnym krokiem będzie ograniczenie spożywania soli – dzięki temu w znaczny sposób ograniczymy ryzyko pojawienia się miażdżycy i nadciśnienia. Na kondycję serca wpływ mają również przebyte choroby. Nawet niewinne na pozór infekcje i przeziębienia mogą oddziaływać na jego pracę. Starajmy się więc unikać kontaktu z osobami chorymi na anginę czy grypę, a jeśli zachorujemy – wyleczmy się do końca. W przeciwnym razie grożą nam powikłania, które w dużym stopniu obciążają serce. Warto też pamiętać o suplementach zawierających magnez i potas. Trzeba jednak wiedzieć, że podczas gotowania często wytwarzają się związki nie przyswajalne przez organizm. Aby więc mieć pewność, że dostarczyliśmy organizmowi właściwą dawkę magnezu każdego dnia, należy sięgnąć po odpowiednie preparaty, jak np., Magne B6 (https://www.magneb6.pl/produkty/magneb6%20produkty/magne-b6-cardio).

Możliwość komentowania jest wyłączona.